Wednesday 9 July 2014

Vacum Telinga

Teks : Rapidah Ramli

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.

Bertemu kembali. Cheeewah. Poyo jer Kak Dah ni. Kali ni nak santai-santai, tadi dah post berita yang agak serius.

Okeh! Seperti yang dijanjikan. Tadaaaaaa. Ini lah dia alat nya. Vacum telinga.

sila abaikan buku 3 lima tu!
selamat tiba



Terus dapat appointment ke HSA Johor Bahru.
Mesti kamu semua tertanya kan? macammana nak guna dan berkesan ke? Bila disebut Vacum, apa yang terlintas di fikiran korang semua?? Hahahaha. Mesti bayangkan, macam kita vacum habuk. Disedut kedalam kantung dan permukaan meja menjadi bersih. Betul tak??

Itu juga bayangan Kak Dah. Wah!! alat ini akan menyedut sampah telinga tanpa tinggalkan kesan. Hakikatnya setelah terima barang, barulah sedar realitinya tidak begitu sangat. Ya. Alat ini menyedut sampah dalam telinga anda, tetapi apalah kudrat kuasa yang ada pada 2 bateri AA sahaja. Faham ke faham??

Moralnya. Alat ini masih boleh guna tetapi perlukan kesabaran yang tinggi. Dimana Kak Dah memiliki level amat rendah dalam kesabaran. Hihihihi. Alat ini juga dah selamat pos kepada along dua hari lepas. Masih belum berkesempatan untuk menanya lagi, bagaimana dia guna. Harap ini dapat membantu. Hari tu dia pergi semula ke Klinik Kesihatan dan dirujukkan terus ke Pakar di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru. Harap semuanya baik-baik sahaja. Hati mak mana yang tak risau bila anak-anak berjauhan dari mata.

Oklah, dah cukup masa. Nak keluar jemput Amat balik sekolah Agama. Dah lama juga Kak Dah tak update cerita pasal Amat kan??. 

Jumpa di entri seterusnya. InsyaAllah.

0 comments:

Post a Comment

 

Diari WAHM preneur Template by Ipietoon Cute Blog Design